Не відкладай життя на завтра! Особлива, як у всіх, тільки червона
Вигідні умови з картою Мастеркард:
Що потрібно для оформлення кредиту:
Вигідно
Просто
Зручно
Вимоги до позичальника:
Банк отличный , супер , но персонал в Днепре на пр.Слобожанский и Караван левый берег портят все впечатление о банке , я являюсь клиентом банка где то лет восемь и у меня претензии только к персоналу , а так банк отличный , рекомендую
Загубила карту. Подзвонила оператору, дівчина заспокоїла, що всі мої карти цього банку заблоковано. Надіслала детальну інформацію, як за допомогою застосунку швидко отримати нову карту через пошту. Але... В мене просто завис застосунок Сенс банку. Вирішила видалити і заново завантажити. Ось тут і почалися проблеми. Виявляється, що дівчина у відділенні банку міста Ужгород, де я робила карту, коли влаштувалася на роботу, просто помилилася із даними мого паспорта. І коли я почала вводити вірну дату видачі паспорта, пише, що не вірно ввожу дату видачі. Добре. Я почала через чат виясняти всі можливості, аби якнайшвидше все відновити. Оператори промаринували мені мізок усю неділю, пообіцяли, що у першу половину понеділка все відновиться. Але, вуаля, нічогісінько не зроблено. У неділю вислала фото документу, де чітко видно дату видачі. В понеділок після обіду, після чергової невдалої спроби знайти у застосунок, подзвонила на гарячу лінію. Сказала дівчина, почекати ще. Я почекала до ночі, та нічогісінько не змінилося. Списалася знову, і знову мене просять почекати. Бо хтось там із попередньої зміни загубив чи видалив моє надіслане фото. Але ж я дзвонила, у вас є мій номер телефону. Що це? Це просто нонсенс. Дурдом. І знову "годують мене завтраками". Взагалі несерйозно, не буду користуватися сама послугами цього банку і іншим не раджу!
Пишу відгуки дуже рідко, особливо коли все добре і задоволена сервісом, але тут тей випадок, коли не просто задоволена - а в захваті співробітництвом з банком, завдяки компетентному і професіональному менеджеру Бондар Альоні. Чесно кажучи, за весь мій довгий досвід справ з банками і їх менеджерами-це безумовно найкращий менеджер який мені траплявся. Всі питання по обслуговуванню депозиту і скриньки вирішуються швидко і без жодних проблем (в мене було дуже багато нюансів і клієнт я з категорії "складні"), що зберігає мені масу нервів. Особливо хочу відзначити, що менеджер завжди на зв'язку (я часто турбувала її в позаробочий час; отримувала відповіді навіть тоді, коли менеджер була на лікарняному). Рідко, дуже рідко зустрінеш такий сервіс, я би дуже хотіла аби керівництво банку її відзначило, адже це було б справедливо і виправдано, ця людина достойна цього! Адже саме менеджер банку-це його обличчя, і саме менеджер - це та особа, з якою в першу чергу і головним чином співпрацює клієнт. А так як для будь-якого банку клієнтоорієнтованість - це головний чинник успіху - Альона Бондар робить неоціненний внесок в позитивне реноме банку Сенс. Однозначно вже порекомундувала банк своїм знійомим і колегам... і буду рекомендувати надалі! Альоні кар'єрних звершень, наснаги і найщиріша подяка за людяність і професіоналізм. З повагою і вдячністю за відмінний сервіс, клієнтка банку Наталія Р.