На листопад 2024 року в Києві працює 25 відділення банку та 113 банкомати АТ «Сенс Банк». Адреси відділень представлені у вигляді списку і на карті, телефон гарячої лінії Сенс Банка : +380 44 298 80 00. Ви можете відкрити вклад, здійснити платежі, зняти готівку, оформити кредит або кредитну картку. Порівняйте умови кредитів банку Сенс Банк з іншими банками України, використовуючи кредитний калькулятор банку Сенс Банк. Можна підібрати вигідний вклад, отримати актуальну інформацію про курси обміну валют долара і євро, а також Подивитися адреси найближчих відділень Сенс Банка та інших банків і графік часу їх роботи.
Sense Bank є одним з найбільших українських банків із міжнародним капіталом.
Банк був заснований у 1992 році та з 2001 року здійснював свою діяльність під назвою АТ «Альфа-Банк». У 2022 році було ухвалено рішення про відмову від бренду Альфа-Банк, здійснено зміну юридичного найменування банку на АТ «Сенс Банк» та створено новий бренд Sense Bank.
З 2004 року Банк входить до складу приватної міжнародної банківської холдингової компанії ABH Holdings S.A. (ABHH) з головним офісом у Люксембурзі. ABHH має інвестиції в низці фінансових установ. З 31 жовтня 2016 року UniCredit Group, італійська банківська група, що охоплює 17 країн, стала міноритарним акціонером ABHH.
За даними Національного банку України станом на 01 січня 2022 року Банк посідає провідні позиції у всіх сегментах банківського ринку, є одним з найбільш стійких і надійних банків України, входить до ТОП-10 за розміром активів та до переліку системно важливих банків України.
Повна назва: АТ «Сенс Банк»
Скорочена назва: Сенс Банк
ЄДРПОУ: 23494714
Корр.рахунок: 27226804026862000000
Юридична адреса: Київ 03150, г. Киев, ул. Большая Васильковская, 100
Ліцензія НБУ №61
SWIFT: SENSUAUKXXX
Email: [email protected]
Банк отличный , супер , но персонал в Днепре на пр.Слобожанский и Караван левый берег портят все впечатление о банке , я являюсь клиентом банка где то лет восемь и у меня претензии только к персоналу , а так банк отличный , рекомендую
Загубила карту. Подзвонила оператору, дівчина заспокоїла, що всі мої карти цього банку заблоковано. Надіслала детальну інформацію, як за допомогою застосунку швидко отримати нову карту через пошту. Але... В мене просто завис застосунок Сенс банку. Вирішила видалити і заново завантажити. Ось тут і почалися проблеми. Виявляється, що дівчина у відділенні банку міста Ужгород, де я робила карту, коли влаштувалася на роботу, просто помилилася із даними мого паспорта. І коли я почала вводити вірну дату видачі паспорта, пише, що не вірно ввожу дату видачі. Добре. Я почала через чат виясняти всі можливості, аби якнайшвидше все відновити. Оператори промаринували мені мізок усю неділю, пообіцяли, що у першу половину понеділка все відновиться. Але, вуаля, нічогісінько не зроблено. У неділю вислала фото документу, де чітко видно дату видачі. В понеділок після обіду, після чергової невдалої спроби знайти у застосунок, подзвонила на гарячу лінію. Сказала дівчина, почекати ще. Я почекала до ночі, та нічогісінько не змінилося. Списалася знову, і знову мене просять почекати. Бо хтось там із попередньої зміни загубив чи видалив моє надіслане фото. Але ж я дзвонила, у вас є мій номер телефону. Що це? Це просто нонсенс. Дурдом. І знову "годують мене завтраками". Взагалі несерйозно, не буду користуватися сама послугами цього банку і іншим не раджу!
Пишу відгуки дуже рідко, особливо коли все добре і задоволена сервісом, але тут тей випадок, коли не просто задоволена - а в захваті співробітництвом з банком, завдяки компетентному і професіональному менеджеру Бондар Альоні. Чесно кажучи, за весь мій довгий досвід справ з банками і їх менеджерами-це безумовно найкращий менеджер який мені траплявся. Всі питання по обслуговуванню депозиту і скриньки вирішуються швидко і без жодних проблем (в мене було дуже багато нюансів і клієнт я з категорії "складні"), що зберігає мені масу нервів. Особливо хочу відзначити, що менеджер завжди на зв'язку (я часто турбувала її в позаробочий час; отримувала відповіді навіть тоді, коли менеджер була на лікарняному). Рідко, дуже рідко зустрінеш такий сервіс, я би дуже хотіла аби керівництво банку її відзначило, адже це було б справедливо і виправдано, ця людина достойна цього! Адже саме менеджер банку-це його обличчя, і саме менеджер - це та особа, з якою в першу чергу і головним чином співпрацює клієнт. А так як для будь-якого банку клієнтоорієнтованість - це головний чинник успіху - Альона Бондар робить неоціненний внесок в позитивне реноме банку Сенс. Однозначно вже порекомундувала банк своїм знійомим і колегам... і буду рекомендувати надалі! Альоні кар'єрних звершень, наснаги і найщиріша подяка за людяність і професіоналізм. З повагою і вдячністю за відмінний сервіс, клієнтка банку Наталія Р.
Portmone є зручним сучасним сервісом онлайн-платежів. Він забезпечує зручність оплати електронних послуг, товарів в інтернет-магазинах, а також пос...
При виявленні, що проведена будь-яка операція з використанням банківської картки без вашого відома, потрібно зразу ж повідомити банк про факт несан...
На тлі боротьби з тіньовою економікою постійно змінюються правила фінансових установ. У зв'язку з цим при поповненні банківських карт в Україні вар...
Питання про проблеми з кредитом за зруйновану нерухомість стало актуальним з початком повномасштабної війни. Наприкінці 2022 року депутати внесли з...